O nas

depositphotos_29800021_xl_www.jpg

DOMENA s.c. – Zarządzanie i Obrót Nieruchomościami swoją działalność rozpoczęła w roku 2000. W zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami posiadamy kilkunastoletnie doświadczenie. Udało nam się stworzyć niezawodny zespół fachowców z  zapleczem organizacyjno-technicznym. Celem naszej firmy jest dbałość o Państwa nieruchomość nie tylko w zakresie bieżącej konserwacji ale przede wszystkim podnoszenie wartości nieruchomości oraz komfortu jej użytkowania przez wszystkich mieszkańców.

Firma nasza stawia na profesjonalizm, rzetelność, podnoszenie standardu oferowanych usług oraz dużą skuteczność w działaniu przez co zdobyliśmy zaufanie wielu Klientów.  Zakres wykonywanych usług to przede wszystkim elastyczne i indywidualne podejście do naszego Klienta, tak aby jak najlepiej spełnić Jego oczekiwania.  Główną zasadą naszej firmy jest stały kontakt i wymiana informacji pomiędzy zarządem, właścicielami a zarządcą nieruchomości. Realizujemy to poprzez spotkania w biurze, za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonu. Współpraca z naszymi Klientami wymaga od nas, jako zarządcy dyspozycyjności.

Usługi z zakresu zarządzania i administrowania nieruchomościami wykonujemy z należyta starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz kodeksem etyki zawodowej. Zarządzałam różnymi typami nieruchomości: gminnymi, Skarbu Państwa, prywatnymi oraz wspólnotami mieszkaniowymi. W celu zapewnienia sprawnej i przyjaznej współpracy, każda zarządzana przez nas nieruchomość ma swojego administratora, który czuwa nad prawidłową i rzetelną współpracą.

depositphotos_416334334_xl_www.jpg

Naszym fundamentem jest zespół doświadczonych zarządców z długoletnią praktyka, administratorów, specjalistów ds. księgowo-ekonomicznych, obsługi technicznej i prawnej. Powyższe cele realizujemy zapewniając wysoki profesjonalizm poprzez:

  • Licencje zawodowe zarządcy nieruchomości nr 2747 (Bogdan Moruzgała) i 13882 (Monika Moruzgała) wydanej przez Ministra Infrastruktury.
  • Certyfikat audytora ISO w zakresie zarządzania nieruchomościami dla Głównej Księgowej zatrudnionej w firmie.
  • Ubezpieczenia OC Zarządcy Nieruchomości w związku z prowadzoną działalnością w zakresie zarządzania.
  • Stabilna kadra pracownicza pracująca od samego początku istnienia firmy, posiadająca wysokie kwalifikacje merytoryczne
    i kilkunastoletnie doświadczenie.
  • Długoletniej praktyki w zarządzaniu różnymi obiektami.
  • Powierzenie przez Sąd zarządcy sądowego w zarządzanych przez nas Wspólnotach Mieszkaniowych.
  • Współpraca z Kancelariami Radców Prawnych i Adwokatów.
  • Współpraca ze specjalistami w zakresie budownictwa, Inspektorami Nadzoru Budowlanego.
  • Współpraca ze sprawdzonymi firmami obsługującymi nieruchomości ( firmy elektryczne, hydrauliczne, ochroniarskie
    oraz sprzątające).
  • Członkostwa w Łódzkiem Stowarzyszeniu Zarządców Nieruchomości.